Nieuwe schoolmaatschappelijk werker
3 april 2023

Hallo allemaal,

Graag stel ik mij even voor. Ik ben Kiki Kwakkernaat en sinds kort de nieuwe schoolmaatschappelijk werker, verbonden aan Kindcentrum Samen Wyck, vanuit Trajekt.

Mijn werkzaamheden zijn onder andere het bieden van advies en ondersteuning aan ouders en leerlingen die moeilijkheden ervaren thuis of op school.

Samen met u, de school en mogelijk andere samenwerkingsorganisaties streef ik naar de juiste passende ondersteuning binnen en buiten school en sta ik graag voor u klaar.

Schoolmaatschappelijk werk draagt bij aan de sociaal emotionele ontwikkeling van kinderen; u kunt hierbij denken aan het verder ontwikkelen van uw kind zijn sociale vaardigheden, weerbaarheid, zelfbeeld en verwerking van verlies of scheiding.

Op maandag 17 april, 22 mei en 19 juni ben ik aanwezig op school voor het spreekuur van 8.30 uur tot 10.30 uur.

U bent van harte welkom om dan binnen te lopen.

Wat kunt u dan van mij verwachten?

Een luisterend oor, aanvragen bij diverse stichtingen zoals bijvoorbeeld stichting Leergeld, jeugdsport en het cultuurfonds.

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen.

Telefoon: +31 (0)6 48017881

E-mail: kiki.kwakkernaat@trajekt.nl