Webinar 'Faalangst bij kinderen en pubers'
8 maart

Woon je in de regio 043 en wil je graag meer weten over faalangst? Meld je dan aan voor het webinar ‘Faalangst bij Kinderen en Pubers’!

Tijdens dit webinar op maandag 21 maart van 19.30 tot 21.00 uur krijg je inzicht in waar faalangst vandaan komt, hoe faalangstige kinderen denken, hoe je het kunt herkennen en krijg je tips hoe faalangst te voorkomen door aanpassingen in communiceren en manier van denken.

Tijdens dit webinar is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen aan Pauline.

Ook na het webinar is er de mogelijkheid om persoonlijk je vraag te stellen.

HOE WERKT HET?

Aanmelden voor dit webinar kan door een mail te sturen naar: info@cjg043.nl

Je ontvangt dan een uitnodiging met een link naar een Microsoft Teams Meeting.

In deze uitnodiging krijg je meer info over de werkwijze.

OVER PAULINE HEUPERMAN

Pauline Heuperman is Preventiewerker bij de afdeling Preventie van Mondriaan.

Ze is werkzaam in de regio Maastricht-Heuvelland binnen de domeinen onderwijs, uitgaan en vrije tijd. Verdieping over het thema faalangst verkreeg zij onder andere in de training ‘Faalangst de baas’ gegeven door Drs. Ard Nieuwenbroek. Auteur van het boek: ‘Faalangst en ouders’.

Schoolwebsite door SchouderCom