Carnaval!
20 februari

Beste ouder(s) / verzorger(s),

Wie had al durven dromen dat we dit jaar toch nog carnaval kunnen vieren?
Middels deze update zetten wij het complete programma nog eens op een rijtje:

Donderdag 24 februari wordt het één groot feest bij alle MosaLira basisscholen!
Aan het einde van de ochtend zijn er via een livestream verschillende verrassingsartiesten die gave optredens geven, speciaal voor alle leerlingen en medewerkers.

Deze ochtend komen alle leerklingen verkleed naar school, bellen we in met de klas en feesten we mee in de klassen.

Vrijdag 25 februari staat de hele ochtend in het teken van carnaval op bs Wyck.
Ook vandaag komen de leerlingen in hun mooiste carnavalskleren naar school en zorgen wij voor een leuk carnavalsprogramma.

De leerlingen komen alleen naar binnen, ouders verzoeken wij dit jaar nog buiten de poort te blijven bij het
afzetten van hun kind(eren). De groepen vieren carnavalsfeest in de speelzaal en krijgen leuke carnavalsactiviteiten aangeboden in de klassen.
Wij zijn ook zeer verheugd dat we deze ochtend de Keemeleers nog bereid hebben gevonden om ons eigen prinsenkoppel te onthullen.
Samen met onze (oud) Prins Noud en (oud) Prinses Julia zullen de Keemeleers de ‘Prins en Prinses voor één dag’ van cv de Wiekeneerkes installeren.

(leerlingen uit de groepen 6, 7 en 8 die deze belangrijk functie ambiëren, mogen zich uiterlijk woensdag de 23e hiervoor aanmelden middels een kort filmpje waarinze zichzelf promoten)

• Dit jaar zullen we geen nieuwe verkiezingen doen voor Wiekeneerkes.

Wel willen we de huidige Wiekeneerkes vragen deze dag hun Vorsten voor te gaan in de Wieker Vastelaovend. De ‘pekskes’ van die Wiekeneerkes worden over de carnavalskleding gedragen, als ze dit wensen, bij de officiële ceremonie.

Ook de vraag aan u als ouder door te geven aan de groepsleerkracht wanneer uw zoon / dochter ook dit jaar nog Wiekeneerke wilt zijn.

We gaan dus uit van dezelfde namen als 2 jaar geleden.

• Houd er alvast rekening mee dat alle leerlingen deze ochtend om 12.15 uur uit zijn!!!

De leerlingen uit de groepen 3 t/m 5 kunnen worden opgehaald in het blauwe gebouw.
Wij hopen u hiermee voorlopig voldoende op de hoogte gesteld te hebben.

Wij kijken uit naar een spetterend Carnavalsfeest!!!!
 ALAAF, ALAAF, ALAAF!!!
De werkgroep Carnaval