Verschillende ouderworkshops & de oudertraining Positive Lifestyle
9 september 2022

De opvoedondersteuners van Trajekt werken dagelijks met ouders en kinderen.

De meeste van hen zijn niet alleen actief als opvoedondersteuner maar ook als Rots en Water trainer of jongerenwerker.

Dit maakt dat zij als geen ander weten wat de thema’s zijn waar veel ouders en kinderen/jongeren tegenaan lopen.

Met deze kennis hebben zij een drietal workshops en een meerdaagse oudertraining ontwikkeld, waarin uitgebreid wordt stilgestaan bij veelvoorkomende vraagstukken van ouders binnen deze thema’s.

Zoals bijvoorbeeld ‘hoe ga je om met bepaalde emoties van je kind?

Zoals boosheid of angst?’ en ‘hoe kun je je kind helpen om een nieuwe stap te zetten?

Als het bijvoorbeeld erg onzeker is?’

Herkenbaar?

• Mijn kind ontploft vaak
  • Mijn kind blijft lang in de emotie hangen
  • Mijn kind is faalangstig
  • Mijn kind huilt snel
  • Mijn kind reageert snel fel

Meld je dan aan voor de gratis ouderbijeenkomst ‘Al die emoties, wat kunnen we ermee?’.

Deze bijeenkomst wordt verzorgd door ervaren opvoedondersteuners van Trajekt.

Tijdens de workshop ga je samen met een aantal andere ouders actief aan de slag met het thema ‘Al die emoties, wat kunnen we ermee?’.

De trainers zorgen voor een goede balans tussen theorie en praktijk.

Er is veel ruimte om je eigen voorbeelden in te brengen, om zo met en van elkaar te leren!

Voor wie

Ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd (4-12 jaar) uit de regio 043.

27 september 2022 van 9:30u-10:30u via Teams.

Aanmelden

Graag mailen naar hannah.mennens@trajekt.nl o.v.v. aanmelding ouderworkshop ‘Al die emoties, wat kunnen we ermee?’.

Bij aanmelding krijg je een uitnodiging in Teams.

Je hoeft hiervoor geen Teams geïnstalleerd te hebben en je kunt deelnemen via telefoon, tablet of laptop/computer.

Een werkende camera en microfoon is wel een must.

Schoolwebsite door SchouderCom